آکورد آهنگ هوس باز از مسعود صادقلو

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ هوس باز از مسعود صادقلو
بازديد : 567

آکورد آهنگ هوس باز از مسعود صادقلو
 
هوس باز
 
Gm         Dm           Eb         F        Dm         Eb                Dm        Gm
من قلبمو دادم واسه اون چشمای زیبات تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس باز
Gm            Dm         Eb             F          Dm         Eb          Dm          Gm
من عمرمو دادم واسه اون نگاه گیرات تو یه بی لیاقتی ندیدی منو نگو نه دست بردار
      F             Gm         Eb  F  Gm
آخه دیــــــوونــــه چرا نمیفهمی من عاشقتم
F   Eb   Dm
دیـــــــــوونــــه
     Eb                  Dm
کی مثلِ من اینجوری با تو می مونه
Dm             Cm        Eb  F      Cm
دیــــــــــوونــــــه رد نشو از عشقِ من
       F              Gm              Eb  F   Gm
آخه دیــــــــوونــــه کی مثلِ من اینجوری میمیره برات
F   Eb   Dm
دیـــــــــوونــــه
     Eb                   Dm
کی مثلِ من اینجوری قدر میدونه
Dm             Cm        Eb  F      Cm
دیــــــــــوونــــــه رد نشو از عشقِ من
Dm                          Gm
عشقم میگم برات بذار میگم برات
    Gm  ٍEb     F           Dm      Eb             F             Dm        Eb         F                    Gm
اونا یه شب دو شب عاشقتن بعد دیگه بای بای من مردونه خواستمت نفهمیدی ای واااااااااااااااای



موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف