آکورد آهنگ تجربه کن از شادمهر عقیلی

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ تجربه کن از شادمهر عقیلی
بازديد : 551

 تجربه کن
 

Am                           Dm
دستتو ول می کنم اگه میتونی برو
      Gm                          C
یه قدم تجربه کن من این آینده رو
Am                                   Dm
بعده من هرکی بیاد من ازش عاشق ترم
Dm  Gm                              C
بعده من هرکی بیاد من ازت نمیگذرم
Bb                    Dm 
تو نمی تونی بری وقتی عاشقی هنوز 
Am           C             Gm
هرچی از تو بشنوه به خودم گفتی یه روز
Am                   C
زندگی کردم تورو تا نگاه آخرت
Dm  Am        Bb                    Gm   
من همین نزدیکیام یه قدم پشت سرت
Am                             Dm
بعده من هرکی بیاد باید از من بگذره 
Gm                          C
تا کجا باید بری تا منو یادت بره
F                 Dm
رفتنت عذابته خاطراتت با کیه
A                            Gm
هرچی تجربه کنی بعده من تکراریه

 




موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف