آکورد آهنگ دیوونه دوست داشتنی از علیرضا طلیسچی

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ دیوونه دوست داشتنی از علیرضا طلیسچی
بازديد : 919

آکورد آهنگ دیوونه دوست داشتنی از علیرضا طلیسچی

دیوونه دوست داشتنی

 

Bm  F#m    Bm  F#m
رفت قلبم... ضعف کردم 
F#m         Em      A               G  
واسه خندت عشقم بس که شیرینی
 Bm  F#m    Bm F#m  
میخندم....... دل کندم 
F#m      Em    A           G  
از همه از قلبم کاشکی ببینی
F#m           G             Bm  
آخه چشمات دیوونه خونه ست
Bm  F#m              G   Em              A
 آخه دیوونه دور از تو که نداریم اصلا نمیشه
F#m          G    Bm 
تو نمیخوای جدا شی 
Bm  F#m              G   Em              A     
تو که یدونه باشی بمونی واسه قلبم همیشه
G     Bm                   G         Bm
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری 
F#m          G            Bm
خواستی کم باش ولی باش
A      F#m       A             F#m       
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
Em          A        F#m    
 راضی نشی کاش برم کاش
F#m         G           Bm       
از دنیا برام عشقه تو بسه بس
  Em            A                       Bm
هر چیش موند دیگه ماله تو شه نفس
F#m         G           Bm   
میمیرم که تو دیوونگی کنی
   Bm       A            Bm       
آخر این دلو دیوونه میکنی
G     Bm                   G         Bm         
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری 
F#m          G            Bm
خواستی کم باش ولی باش
A      F#m       A             F#m       
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
Em          A        F#m    
 راضی نشی کاش برم کاش

 




موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف