آکورد آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند
بازديد : 815

 
بچه که نیستم
 
 
C#m                               F#m
در همین حد بدون که رفتم از کنارت
                                                Bm                                        
رک بگم دست و دلم نمیره که بیام سراغت 
F#m
تند رفتم یکم تو عاشقت شدن
C#m
پات موند این دلم جوابشو چی بدم
Bm
میگفتم درست میشه مشکلاتم با تو
 C#m
بدتر شد ریختی سرم همه درداتو
F#m
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی
C#m
اینهمه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
Bm
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده
 C#m 
طول کشید حالیت کنم توقعت زیاد
C#m                                             Bm 
بچه که نیستم تو نگام کنی میخونم تا آخرشو   
C#m                                   Bm 
خط به خط بلدم بازیاتو صفر تا صدشو
C#m                                              F#m
انقدر شیرین بودن دروغات که اخر سر زد دلمو
C#m                                   Bm 
زبونم بند میومد همیشه که بگم به حسمو



موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف