آکورد آهنگ من حافظم از روزبه بمانی

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ من حافظم از روزبه بمانی
بازديد : 922

 
من حافظم
 
 
Cm    Fm         Gm      Cm 
چشمای تو یعنی دریای سینه ریز
Cm    Fm          Gm   Cm 
یعنی یه برکه با آرایشِ غلیظ
Cm Fm        Bb       Cm 
چشمای تو یعنی آیینه ی خودم
 Gsus4   Ab       Bb          Ab 
من بی چشای تو شاعر نمیشدم
Bb    Ab               Cm
حستو ازم نگیر که از هوای تو بگم
  Ab                                Gm
   من ترانه خون شدم که از چشای تو بگم
    Bb                          Fm 
چشمای تو غزل سکوتِ تو یه مثنوی
 Gsus4             Eb    Fm
من حافظم اگه ترانمو تو بشنوی
          Cm            Fm                 Cm          Fm 
وقتی کنارمی از زندگی پرم از بس کنارِ تو دور از تصورم
         Gsus4   Ab         Bb          Cm            Fm 
جز تو خیالِ تو سفر نمیکنم زیباتر از تو رو باور نمیکنم

 




موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف