آکورد آهنگ شیدایی از بابک جهانبخش

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ شیدایی از بابک جهانبخش
بازديد : 865

شیدایی


G                      Bm
در رهت جان بدهم پا به خطر ها بنهم
F#m                      Em
از سر و سامان برهم لب تر کن
A           Em        Bm
به همان شیوه که با ناز رساندی
F#m       Em       G     D
تو بیا و آتش قلب مرا بیشتر کن
Em             G                             A
عاشقت هستم و این عشق گرفت عالم را
F#m                     G
 از تو دارم همه خوشبختی و اقبالم را
G                          A
به کدام شیوه به تو شرح دهم حالم را
Bm             G    Em          D
تو که هر ثانیه تحویل کنی سالم را
G                                Bm
آنقدر عاشقت هستم که حواسم پرت است
G            A           D         F#m
به تو جان میدهم این قید بدون شرط است
F#m          A                    Em
غیر تو هیچکسی پیله ی من را نشکست
A                     Bm
غیر تو هیچ کسی دور من انگاری نیست
D                     A
غیر تو در تن من حس دگر جاری نیست
Bm          F#m         A                     Em
تو خودت خوبی وگرنه به تو اصراری نیست
G                    Bm
من که بیمار توام عاشق وشیدای توام
F#m               Em
از منه خسته پرستاری کن
D         A       Em        Bm
هر دعایی بکنم حاجت دلخواه تویی
F#m          Em          G
ای همه کاره ی قلبم آمدم کاری کن 




موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف